Lobajuttu/pilte.

Ma pole juba peaaegu poolteist nädalat miskit kirjutanud ja ega praegugi siit mingit asjalikku postitust tule( kuigi kirjutada oleks mul jube paljudest asjadest), kuid jagan teiega mõnda pilti ja paar sõna juttu nende kõrvale.

Näiteks ei kasuta ma juba aastaid poest ostetud kalendreid, selle asemel teen neid hoopis ise. Pildil olev “Augusti kalender” valmis täna lõunal, kui istusime Abigailiga köögis. Mina meisterdasin uut kalendrit ja tema värvis oma värviraamatut.

Kergem ning mugavam oleks poest osta, kuid esiteks, mulle meeldib kuus korra maha istuda ja natuke “nukitseda”. Teiseks saan lisada mugavalt omale olulisi märkmeid ning disain on täiesti minulik( loe: lapsik ja lihtsakoeline :D).

Poest ostetud kalendrid ei meeldi mulle ka seetõttu, et ma ei soovi meie värskelt remonditud korteri seintesse asjatuid auke/kruve/naelu.
Need, mis ise teen on kerged ja saan neid hõlpsalt külmikumagnetitega külmikule kinnitada.

Ülemised magnetid kinkis meile eelmisel aastal kallis Tädi Oksana ja Tädi Daja, et me ei unustaks oma venemaa juuri.
Alumise magneti ostsime, kui Lottemaal käisime.
DSC02343

Kui Emme ja Issi viitsiksid pidevalt värvidega mäkerdada, siis Abigail aina värviks ja värviks:


DSC02309

“Püüdsime”  vikerkaart oma rõdult:

DSC02341

DSC02342

DSC02340

Pea nädal aega olen olnud “Porgandi pea” ,  nagu Alan ütleb 😀

DSC02334
Loodan, et juba varsti võtan end kokku ja suudan pikema ja asjalikuma postitusega hakkama saada. 🙂